lørdag den 9. april 2011

forevig lykke

Dine hænder linder forsigtigt kjolebåndet om min nakke.Vi lader vores kroppe yde og øjne snakke. Ikke et ord passerer ud gennem munden. Fuldkommen tavshed i nattestunden. Læber mødes. Ardeur fødes. Sved begynder langs min strube at løbe. Du skænker mig noget, som ingen kan købe. Igen i daggryet åbner vores øjne sig. Du rækker mig din hånd, og jeg vandrer sammen med dig. Skæret fra morgensolen viser os den vej, vi skal gå. Jeg ledsager dig gerne, for kun i dit følgeskab vil jeg et lykkeligt liv få.



3 kommentarer:

  1. Super smukt digt! Du har virkelig talent for den slags<3

    SvarSlet
  2. Virkelig godt skrevet!
    Har også læst lidt af dine andre skriblerier, og du skriver virkelig smukt.

    Tjek mig ud: rikkestibinsky.blogspot.com

    xoxo!

    SvarSlet
  3. Tusind tak piger ;-))))
    Selvfølgelig vil jeg tjekke dig ud.
    Kys

    SvarSlet