fredag den 20. maj 2011

Tag hvad du vil

Hey guys... Har her prøvet at skrive et digt, som skal være et slags modspil til Ankerstjerne og Burhan G's - Tag hvad du vil! :-)))) Enjoy.

Ta' hvad du vil fra mig.
Sig at du hader mig.
Når du forlader mig.
Ved jeg har elsket dig.
Ta hvad du vil.

Hver gang jeg går sætter jeg et spor.
Hører igen og igen vores snak, hvert et ord.
Alt kom så pludseligt.
Gik væk fra dig, tog det der var mit.
Forsøger at slette sporene efter mig.
Selvom jeg ved, det dræber dig.
Du vil hente mig hjem igen.
Men jeg kan ikke blive ved min ven.

Ta' hvad du vil fra mig.
Sig at du hader mig.
Når du forlader mig.
Ved jeg har elsket dig.
Ta hvad du vil.
Smerten har gjort mit hjerte koldt.
Kan ikke engang gå herfra stolt.
Lyset er slukket nu.
Tro mig, mit hjerte er også gået itu.
Jeg lover dig en dag vil dit hjerte blive helt.
Også selvom vi lever hver for sig, skilt og delt.

Ta' hvad du vil fra mig.
Sig at du hader mig.
Når du forlader mig.
Ved jeg har elsket dig.
Ta hvad du vil.
Jeg tager intet fra, tag hver en del.
Smid det væk, den dag du er blevet hel.
Aldrig får du min stemme at høre igen.
I nat er vi nået til vejs end’.
Du vil aldrig høre mig sige, at jeg hader dig.
For du sidder fast i mig.
Flammehavet er slukket nu.
Jeg vil aldrig vende tilbage igen, selvom jeg ku’.
Men hvis vi er stille i nat.
Kan vi igen høre minderne min skat.

Ta' hvad du vil fra mig.
Sig at du hader mig.
Når du forlader mig.
Ved jeg har elsket dig.
Ta hvad du vil.

2 kommentarer:

  1. Super feeeed blog! :D
    Måske, du også vil følge mig, når jeg nu følger dig? :P

    Huggies
    /Lizbet

    SvarSlet
  2. Hej Nina.
    Super fed blog! :-)

    Kig evt. forbi min. Har en give away kørende lige nu.

    Klem Joanna
    www.joannanielsen.blogspot.com

    SvarSlet